Nytt försök

Så gör jag ett nytt försök att göra bloggen till en återkommande vana. Tyvärr kan jag inte längre göra det som en del av mitt försteläraruppdrag, då detta ändrats, utan jag bloggar "privat".

Målet är att bloggen ska uppdateras minst en gång i veckan med tips kring digitala resurser, ledarskap i klassrummet och mina personliga reflektioner kring utbildning.

Jag vill återigen påpeka att de åsikter som framförs här är mina egna, och inte representerar min arbetsgivare, Falkenbergs kommun.

Kommentera gärna! Säg emot eller håll med! Bjud på dina egna tips! Dels är det det roligt att diskutera, dels är det trevligt att veta att någon läser ens tankar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inspelningsverktyg till ChromeBook

Classroomscreen - ett sätt att strukturera lektionen

Recension av Wallbergs Lektionsdesign - en handbok